Friday, July 26, 2019

p.s. Kendine Seyahat Ederken Türkçe'yi yeniden... Türkçe yeniden!


Yıldızlara Dokunsun Ellerin
Tuttuğun kalem
senin harflerin
elek olsun
semalardan inen
hüzün keder hepsine kalkan
sevinçleri artırıp insanlığa sunan

Kayboldu sanmıştım
İçimdeki Türkçe
yaralıydı
Ama
Sonsuzu ararken de
yanıbaşımda

İnsanı en çok da kendi dilinden
sürülmek
acıtıyor
Acısını
başka dillere anlatarak
ağıtabileceğini sanmak
bir çeşit
cahillik olsa gerek

sağdıkça
temiz, serin, ferah, özgür
hem de delicesine özgür
bir dağarcık çıkıyor içimden
ben
bir dağ başındaki beyaz keçiler
ve
vadilerde meleyen
her türlü hayvan
ve çiğdem
açan çiçek
gibi sevdim
Türkçe'yi

28 Şubat ile küstüm sandığım
şiirlere
kelimelere
aşk olsun
meğer
hiç
yanıbaşımdan ayrılmamışlar
aşk olsun
Türkçe'ye Türkçem
Ve güzel dil
sevgi dili
diyenlere
aşk olsun

Beni kovsalar da senden
kimse kovamaz
sendeki beni
benden
Güzel Türkçem
Canım Türkçem

No comments:

Post a Comment